är du fortfarande arg?

ja vart ska jag börja? det blir för långa mellanrum att jag skriver så jag har ju egentligen skit mycket
att berätta men jag orkar inte ta upp allt. hah.

men iaf, nu sitter jag i lägenheten och kolla på fråga olle med ett glas saft i handen.
ibland kan jag verkligen känna att det är så enormt tråkigt att bo själv. så kom gärna
hit på besök, inbjudan eller inte, det kvittar, jag blir ändå lika glad!

imorgon är det valborg och det firar jag med sandra, rebecca, och hennes vän isabell,
linda ska eventuellt hänga på, men det får jag reda på imorgon tror jag. vi ska först
börja här i lägenheten och sen dra oss vidare och kolla på någon majbrasa. men på dagen
ska jag ner på stan och träffa maria, sandra hänger på också för hon skulle köpa några
spetstights eller va det var. jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig, jag vill helst köpa
något nytt men jag måste spara mina pengar, men det är sååå svårt! man köper alltid något
som man egentligen inte behöver..

aja, sak samma, nu ska jag inte skriva något mer, hälften av er har nog inte orkat läsa
ändå hit. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0